Jaarverslag Vitelia

Bijgaand vind u het geconsolideerd jaarverslag over 2019 van Coöperatie Vitelia U.A.

Voor u ligt het jaarverslag 2019 van Coöperatie Vitelia. Ondanks alle coronaperikelen zijn we er in geslaagd om opnieuw op eigen kracht dit jaarverslag te publiceren, dat we met trots delen met onze stakeholders. We nemen u in dit verslag graag mee in de resultaten en ontwikkelingen binnen de diverse Vitelia bedrijven.

De persoonlijke visies op de agrarische sector en belangrijke ontwikkelingen voor onze coöperatie kunt u lezen in de vier interviews die gemaakt zijn met ledenraadsleden en een commissaris. Door de coronamaatregelen hebben we hiervoor gebruik gemaakt van de nieuwste videoconferentie-technieken. In dit jaarverslag komen respectievelijk Ellen Swinkels, Lucas Mooren, René Weijs en Dorus Huismans uitgebreid aan het woord namens de Ledenraad van Coöperatie Vitelia.

Extern commissaris Jan Sallevelt laat zijn licht schijnen over zijn periode als commissaris bij Vitelia en bespreekt de uitdagingen voor onze coöperatie in de nabije toekomst.

Wij wensen u veel leesplezier.